Dopad GDPR na firmy

od | feb 12, 2019 | GDPR

Dopad GDPR na firmy a jeho smerovanie

Údaje sú v tomto svete hodnotnou menou. A zatiaľ čo GDPR vytvára výzvy pre nás ako podniky, vytvára to aj príležitosti. Spoločnosti, ktoré preukazujú, že oceňujú súkromie jednotlivca (okrem samotného dodržiavania právnych predpisov), ktorí sú transparentní o tom, ako sa údaje používajú, navrhujú a implementujú nové a vylepšené spôsoby riadenia údajov zákazníkov počas svojho životného cyklu, vytvárajú dôveru a udržiavajú viac verných zákazníkov.

Ak ste ešte nezačali svoju cestu k dodržiavaniu predpisov, začnite hneď teraz. Vymedzte si čas na pochopenie toho, čo musíte urobiť, aby ste sa stali kompatibilnými a použite praktické tipy z predošlých článkov.

Podmienky na získanie súhlasu sú prísnejšie podľa požiadaviek GDPR, pretože jednotlivec musí mať kedykoľvek právo odobrať súhlas a existuje domnienka, že súhlas nebude platný, pokiaľ nebudú získané samostatné súhlasy pre rôzne spracovateľské činnosti. To znamená, že musíte dokázať, že jednotlivec súhlasil s určitou akciou, napríklad aby dostal newsletter.

GDPR zmenila veľa vecí pre spoločnosti, ako napríklad spôsobriadenia marketingových aktivít. Spoločnosti museli prehodnotiť obchodné procesy, aplikácie a formuláre, aby boli v súlade s najlepšou praxou v oblasti e-mailového marketingu.