Čo vykonáva pracovník kancelárie?

Pracovníci úradu môžu písať alebo podávať dokumenty, korešpondenciu, správy, výkazy a iné materiály. Ich pracovisko je okrem iného vybavenie počítačom / laptopom / klávesnicou a telefónom.

Aké sú niektoré problémy týkajúce sa zdravia a bezpečnosti pracovníkov kancelárie?

Kancelárske prostredie predstavuje množstvo nebezpečenstiev vrátane:

Parfumy a iné vône (potenciálne alergény).

V niektorých prípadoch vystavenie čistiacim prostriedkom.

Kvalita vnútorného ovzdušia alebo vystavenie toxickým látkam.

Sedenie dlhší čas.

Práca z nepríjemných pozícií alebo vykonávanie opakovaných manuálnych úloh.

Zdvíhanie ťažkých predmetov.

Namáhanie očí.

Poruchy kostrovej a svalovej sústavy spôsobené nadmerným používaním počítača alebo nevhodnými ergonomickými situáciami.

Nesprávne nastavené kreslá.

Pracujete v kolísavých teplotách.

Nepríjemný alebo rušivý hluk a vibrácie z elektronických zariadení.

Zranenia z pádu objektov

Rezy z kancelárskych nástrojov, ako sú nožnice, otvárače pošty atď.

Riziko násilia.

Stres.

Šikana.

Aké sú niektoré preventívne opatrenia pre kancelárskych pracovníkov?

Zoznámte sa s tým, ako sa vyhnúť poraneniu opakovaných alebo fyzicky namáhavým úlohám.

Podľa potreby si urobte prestávky.

Naučte sa techniky bezpečného zdvíhania.

Nechajte všetky pracovné oblasti čisté.

Zoznámte sa s núdzovým evakuačným plánom a postupmi.

Poznať osobné alebo individuálne rizikové faktory.

Aké sú dobré všeobecné postupy bezpečnej práce?

Dodržujte pravidlá bezpečnosti spoločnosti.

Zaistite požiarnu bezpečnosť.

Získajte informácie o chemickej bezpečnosti.

Musíte vedieť, ako nahlásiť nebezpečenstvo.

Praktizujte bezpečné zdvíhanie.